Chased till death

Brrr.. Plaats hier je al je horror RPGs.
Plaats reactie
TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 13-03-2013 18:45

Jayden
Hij naderde na een tijdje lopen het arme deel van de stad. Beau had hem verteld dat het hier niet veilig was, maar zo gevaarlijk kon het toch niet zijn?
Hij liep rustig door, zolang niemand hem herkende was er geen probleem.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 13-03-2013 19:19

Rudelle
"Ik denk het.."
Een beetje moeizaam krabbelde ze overeind, waarna ze voorover boog om het pistool op te pakken. Kort keek ze in het magazijn, precies zoals ze dacht; Jayden had haar kogels, en hij had ze meegenomen.
"Graag.. Jayden heeft mijn kogels meenemen, en zonder pistool kan ik al helemaal niks.."
Toen de glimlach net leek te vervagen, kwam die al gauw weer op haar gezicht, toen Bumblebee rond haar benen begon rond te rennen. Grijnzend boog ze voorover en pakte de pup op.
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 13-03-2013 20:01

Jayden
Hij stak zijn handen in zijn zakken terwijl hij verder liep, er zat iets in zijn zak. Verbaast haalde hij het eruit, maar toen herkende hij de kogels van Rudelle`s pistool, die had hij meegenomen.
Maar hij had ze niet nodig dus gooide hij ze maar op straat waarna hij verder liep.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 13-03-2013 20:03

Beau
Opgelucht stond ze op, het ging goed, en ze vertrouwde haar, daar ging ze nu van uit.
''Wat voor kogels heb je nodig? Misschien heb ik nog wel wat.''
Ze had drie verschillende soorten kogels bij zich. Een soort voor haar standaard pistool, en de andere twee voor de twee vervloekte die ze nog extra bij zich had. Uiteraard waren die kogels ook vervloekt. Misschien had ze wel de juiste voor Rudelle, dan had ze nog meer beveiliging voor zichzelf, tenzij ze niet zou schieten natuurlijk.
Ze keek Bumblebee even aan en gaf hem een aaitje.
''Zullen we maar gaan dan? O shit, de deur staat nog open..''
Ze liep snel naar de deur toe en hoorde in het halletje of er toevallig iemand haar huis in gegaan was. Toen dat niet zo bleek te zijn sloot ze de voordeur en liep terug naar Rudelle.
''Let's go.''
Afbeelding

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 13-03-2013 20:07

Rudelle
Toen Beau zelfs haar kogels aanbood, schoot Rudelle's vertrouwen in haar alweer een stukje omhoog.
"Hoeft niet hoor. Ik vertrouw je wel.. Ik heb thuis nog wel wat liggen."
Glimlachend keek ze haar aan, maar die zakte toen weer af. Kon ze zoiets wel vragen? Kort keek ze Beau aan, maar weer naar de grond toen ze begon te praten.
"Mag ik vragen.. Dan, zeg maar. Wat er is met jou?"
Kort keek ze haar aan, maar daarna weer naar de grond. Stomme manier om het te vragen, het klonk lullig. Er wás niks met Beau, ze was gewoon een beetje anders. Maar ze wist niet hoe ze het anders moest verwoorden, dus dan maar zo.
Afbeelding

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 13-03-2013 20:18

Beau
''Oke..''
Ze haalde haar hand weer uit haar tas die eerst zocht naar de kogels, tussen een aantal messen, de drie pistolen, een klein zwaard, een setje oorbellen, en een kopie van haar logboek, waarin de meeste trucs stonden om de betreffende vloeken op te heffen. Ook had ze nog een geweer aan een riem over haar schouder die tegen haar rug aan bungelde terwijl ze liep.
Het stond een beetje raar, maar tegenwoordig liep iedereen met wapens rond, dus opvallen deed ze niet.
Daar kwam de volgende overbekende vraag. Nog zo een die ze liever niet beantwoordde. Dan glimlachte ze altijd en zei: ''Je ziet het wel als de tijd rijp is..''
Dit keer weer, want ze zou misschien schrikken als ze het haar nu zou vertellen.
''Er gebeurd niks met je, zolang je mij maar niet huid op huid aanraakt. En je kunt beter ook niet in mijn tas graaien, of aan mijn geweer zitten..''
Ze knipoogde en grijnsde, maar keek daarna serieus. Want als ze dat niet van te voren zou melden, dan zouden de ongelukjes weer terug komen, wat ze echt absoluut niet wilde.
Afbeelding

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 20-03-2013 12:39

Rudelle
Ze keek op, en forceerde een kleine glimlach op haar gezicht. Ze wilde aardig overkomen, maar van binnen wilde ze eigenlijk wel weten wat er dan eigenlijk mis was met Beau. Hoe kon ze er anders rekening mee houden? Zo kon ze toch onmogelijk weten, wanneer ze in een gevaarlijke situatie terecht zou komen met Beau? Ze probeerde deze gedachten zo veel mogelijk te negeren, Beau was aardig en had vast en zeker zo haar redenen om het haar niet te vertellen, of vertrouwde ze Rudelle soms niet.
Rudelle keek naar Beau, maar snel weer naar de grond, wat moest ze anders? Aanstaren was ook weer zo onbeleef.
"Niet huid op huid, niet geweer aanraken. Onthoud ik wel..'
Ze glimlachte vriendelijk, een beetje verlegen, aangezien dit toch eigenlijk wel een erg ongemakkelijke situatie bleek te zijn. Om haar gedachten en gevoelens een beetje een andere richting in te sturen, streelde ze Bumblebee maar even over zijn koppie, iets anders had ze niet echt te doen.
"Ehm, okey? Gaan we nu dan? Ik, weet alleen niet echt waar ik heen moet. Nogal verdwaald."
Nog steeds glimlachte ze een beetje verlegen. Ze wist gewoonweg niet welke houding ze zichzelf moest geven, zo'n ongemakkelijke situatie. Vandaar dat Rudelle maar begon te lopen, een rustige pas, met Bumblebee in haar armen. Het liefst zou ze naar het hondje willen kijken, om haar gedachten af te leiden, maar ze kon het zich niet veroorloven, om te gaan flateren door te struikelen. Vandaar dat ze dus haar blik strak op de grond hield.
Afbeelding

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 20-03-2013 15:53

Beau
"Oke, dat is dan duidelijk.."
Ze keek achterom, naar Rudelle en glimlachte. Al was dat niet echt geslaagd, want daar stond de situatie niet naar. Het was ondertussen al richting de middag aan het gaan, ontzettend zonde, maar het was nou eenmaal zo.
"Kom, anders verdwaal je nog."
Ze liep de hoek om. Plotseling stond ze stil. De straat was leeg, er stonden alleen heel veel vuilnisbakken en vuilniszakken, waarachter ze geritsel vandaan hoorde komen. Ze pakte haar normale pistool en hield het op de plek eaar het geritsel vandaan kwam gericht. Ze gebaarde Rudelle haar mond te houden en stapte met haar rug tegen de muur er langs en hield het op een vuilniszak gericht. Daar kwam ehter alleen een verdwaalde kat achter vandaan. Ze liet haar pistool weer zakken, maar hield het nog wel ast, want ze voelde dat er iets niet klopte.
"Kom maar.."
Ze fluisterde, al was het maar een kat geweest, het was raar. Er waren een aantal anderen die ze had gekend die op rauw vlees moesten leven, dus katten zouden eigenlijk niet hier moeten zijn, want er waren er te weinig van. Langzaam liep ze verder, lettend op de omgeving, en lettend op de kat.
Afbeelding

Plaats reactie