Chased till death

Brrr.. Plaats hier je al je horror RPGs.
TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 10-03-2013 20:53

Jayden
,,Ik denk dat ik alvast naar bed ga, ik ben doodop." zei hij toen. Hij had al lang niet meer rustig kunnen slapen, behalve op een of andere stenen vloer in verschillende kerkers. En dat hielp niet echt goed uit te rusten. Hij was dus moe, heel erg moe, en blij dat hij hier mocht overnachten, maar toch dacht hij dat hij blijer zou zijn als hij morgen hier weg kon.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 10-03-2013 21:01

Beau
''Goed''
Ze zette de tv uit en stond op.
''Ga jij maar in mijn bed, dan slaap ik wel op de grond.''
Ze had er geen problemen mee, bovendien verdiende hij wel een warm en zacht bed, hij had tenslotte veel meegemaakt. Ze liep nog even naar de badkamer en verwisselde haar strakke broek voor een joggingbroek. Daarna sloot ze de badkamer, deed alle lichten op op het lampje naast haar bed uit, en ging op het matras liggen.
''Probeer maar goed te slapen, morgen vroeg op. Truste''
Ze glimlachte nog even naar hem, en deed toen ook de laatste lamp uit.
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 10-03-2013 21:10

Jayden
Hij knikte dankbaar, en liep toen naar haar bed toe.
,,Slaap lekker..." zei hij.
Het lag duizend malen beter dan die koude stenen kerkergrond, waar hij gister nog geslapen had.
Het enige probleem was dat ze morgen een huis voor hem wilde vinden en zo, maar hij wist zeker dat hij op een of andere manier toch wel gepakt werd, tenzij hij zou vluchten. Een andere stad. Of beter, géén stad. Hij zou er wel over nadenken, maar na al die jaren gevangenschap wist hij dat het wel lastig zou worden zich veilig te verstoppen, als hij zou vluchten uit deze stad. Ze zouden hem gaan zoeken, dat wist hij zeker.
Misschien moest hij haar gewoon vertrouwen, een huis nemen en hopen dat niemand hem herkende.
Terwijl hij nadacht viel hij in slaap.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 10-03-2013 21:22

Beau
Ze had nog lang wakker gelegen, en misschien maar twee uur geslapen. Het was voldoende voor haar, maar het was niet fijn om anderen te zien slapen terwijl je zelf nog klaar wakker was.
Nu zat ze aan tafel met een omelet en een glas melk, goed om de dag mee te starten. Misschien nog een beetje vroeg, half zes, maar dat was haar dagritme geworden. Jayden was nog niet wakker, tenminste daar was ze bijna zeker van. Ze had een kop koffie willen hebben, maar ze wilde hem niet wakker maken met de herrie van het koffiezetapparaat. Ze stond op en zette haar vaat op het aanrecht. Daarna haalde ze wat kleding uit de kast, pakte haar handschoenen van tafel en liep de badkamer in en ging onder de douche staan.
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 10-03-2013 21:28

Jayden
Hij opende zijn ogen, even keek hij om zich heen. Dit was niet de kerkervloer zoals hij gewend was. Al snel drong het tot hem door dat hij bij Beau was, maar hij zag haar niet, waarschijnlijk stond ze onder de douche ofzo.
Hij stapte uit bed.
Hij ging op de bank zitten en wachtte tot Beau zou komen.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 10-03-2013 21:39

Bij deze heeft Beau dus een bank.. CX

Beau
Ze stapte onder de douche vandaan, droog zich af en kleedde zich aan. Daarna borstelde ze nog wat aan haar haar, maar dat zat toch nooit echt verkeerd, dus het was niet hoog nodig. Eenmaal alles op geruimd kwam ze terug de kamer in en zag dat Jayden op de bank zat.
''Hey, beetje kunnen slapen?''
Ze glimlachte naar hem en liep naar het keukenblok. Daar zette ze meteen het koffiezetapparaat aan. Eindelijk, de dag beginnen met een lekker kopje koffie.
''Heb je honger? Dorst? Zin in koffie?''
Ze pakte haar eigen kopje en ging tegen het aanrecht staan, waarna ze een slok nam. Veel 17 jarigen zouden nog niet zo snel koffie drinken, maar voor haar was het een standaard, en niet te missen.
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 10-03-2013 21:48

o had ze die niet dan ?
sorry, mijn fout :P

Jayden
,,Ja." hij zei niks terug van ,Hey.' of ,goedemorgen.' het enige wat hij zei was Ja.
,,Een glas water is genoeg." zei hij, toen ze vroeg of hij honger of dorst had.
Hij glimlachte nu ook even na haar, want hij wou niet onbeleefd over komen, ondanks zijn afstandelijke gedrag.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 10-03-2013 21:56

Beau
Ze pakte een glas en schonk water in, waarna ze het aan jayden gaf e naast hem ging zitten.
''Wil je je nog opfrissen voor we weggaan?''
Ze stond weer op en opende de gordijnen even. Ze zou ze weer dicht doen als ze vertrok, zoals altijd, om geen aandacht te trekken. De zon scheen meteen naar binnen, wat de kamer erg verlichtte. Daarna ruimde ze het matras op, ze waren het er waarschijnlijk allebei over eens dat een nacht genoeg was. Tenminste, zo gedroeg Jayden zich wel, terwijl zij een beetje gastvrij liep te doen, wat ze anders nooit deed.
Afbeelding

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 10-03-2013 21:59

Rudelle
"Fuck. Fuck.. Fuck.."
Schold ze. Ze was in slaap gevallen op een bankje, en sowieso was ze ernstig verdwaald, geen idee waar ze was. Telefoon geen bereik, sowieso niet.
Kort keek ze op, nog maar één optie, niet? Ze liep naar huis wat stond (grotere hint kan ik niet geven.. C:) en belde aan, hopend of iemand open zou doen. Ookal wist ze niet wíe open zou doen, en al helemaal niet wát open zou doen.
Ze controleerde kort, ze had het pistool bij zich, veilig was ze dus wel, waarschijnlijk.
Afbeelding

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 10-03-2013 22:09

Beau
Ze liet Jayden maar even voor wat hij was. Het was ook eigenlijk wel logisch dat hij niet graag contacten legde met anderen.
Ze keek raar op toen de deurbel ging. Het was net kwart over zeven, wie belde er nu al zo vroeg aan? Misschien was het wel een zaak, dat zou leuk zijn aangezien ze die lang niet had gehad.
''Ik ga even kijken wie dat is..'''
Ze pakte een extra pistool uit haar nachtkastje, haar andere dingen lagen nog boven, en daar had ze geen tijd voor. Ze liep naar beneden en opende voorzichtig haar deur.
Haar mond viel open van verbazing. Een meisje met rood haar en een puppy. Ook een teleurstelling want dit kon onmogelijk een zaak zijn. Ze zei eerst geen woord. Ze kende het meisje, ze kwam alleen niet op haar naam.
''Ehh.. Hoi, kan ik je ergens mee helpen?''
Ze glimlachte vriendelijk, en wist het opeens. Het was Rudelle, ze hadden een maand in de zelfde klas gezeten, voordat ze stopte met school, wel al weer drie jaar gelden.
''Rudelle...?''
Ze liet langzaam haar pistool zakken, Rudelle zou haar niets doen toch? Want als het goed was, wist zij niet dat ze een mutant was.
Afbeelding

Plaats reactie