Chased till death

Brrr.. Plaats hier je al je horror RPGs.
DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 10-03-2013 23:22

Rudelle
Ze knikte, daar was ze het ook mee eens.
"Klopt Klopt, daar ga ik niet tegenin. Er zitten twee kanten aan elkaar. Mensen en mutanten zijn gewoon vreselijk. Vreselijke soort eigenlijk, wij mensen. We slopen alles wat ons dierbaar is."
Kort was ze stil, keek even naar de grond en haar gympen, maar daarna Jayden weer aan. Lachend, dat wel.
"We zouden eigenlijk gewoon allemaal als Bumblebee moeten zijn, dan is de wereld een groot speelterrein."
Bij het horen van zijn naam, keek de pup op, water dat uit zijn bekkie droop en van zijn oren druppelde. Enthousiast blafte hij, niet dat hij het begreep, hij hoorde gewoon zijn naam, maar het klonk alsof hij het eens was met wat Rudelle zei.
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 10-03-2013 23:27

Jayden
,,En wat ze niet lief is, ik verwacht namelijk niet dat mensen van mutanten houden." zei hij, hij keek op toen Bumbledee blafte, en glimlachte ook even, waarna hij weer naar Rudelle keek. ,,Als je het mij vraagt zijn mensen erger dan mijn soort." voor hij het zelf door had had hij 'mijn soort' gezet, hij had zichzelf verraden, f*. ,,Ik bedoel dan mutanten." zei hij nog snel, maar hij durfde te wedden dat ze hem doorhad.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 10-03-2013 23:30

Beau
Ze pakte haar tas, sloot alles af en kwam weer naar beneden. Ze opende de bergingsdeur en stapte de kamer in. Een gek gezicht dat ze zo'n vijf minuten langvin de 'berging' had gezeten en er nu pas uit kwam. Zo moest Rudelle het zien, dacht ze. Ze had niks mee gekregen van het gesprek.
"Zo, klaar om te gaan"
Snel pakte ze haar leren jasje en deed het aan. Jasje, check, handschoenen, check, laarzen, check. Alleen haar sjaal nog, en die deed ze daarna om, ook check dus.
"Jayden, jij gaat meteen mee he?"
Ze klonk een beetje aandringend, voor de zekerheid. Anders moest ze helemaal de stad in en dan weer terug om Jayden te komen halen, om dan vervolgens weer de stad in te gaan.
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 10-03-2013 23:35

Jayden
,,ehm... Ja ik ga mee." zei hij haastig, hopend dat Rudelle niets doorhad, hoe kon hij zo stom te zijn te zeggen dat hij mensen erger vond dan 'zijn soort' Hij keek Rudelle nog steeds aan, maar dit keer niet glimlachend, maar zelfs een beetje angstig, als ze iets door had zat hij in de problemen.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 10-03-2013 23:47

Rudelle
Als of ze een klap in haar gezicht had gekregen stond ze stil. Haar stem trilde als de ziekte, zo bang was ze.
"J..jouw s..soort?"
Half stotterend keek ze hem aan, waarna ze binnen een paar seconden naar de deur was gerend. Tevergeefs probeerde ze deze open te krijgen, wat een nare deur, maar uiteindelijk opende hij.
Ze wist niet hoe snel ze weg moest komen, maar ze vloog over de straat heen, volledig in paniek, doodsbang. Haar benen voelden als overkookte spaghetti, en algauw schoof ze dan ook over de grond. Wat nare schaafwonden kwamen oop haar kaak en lichaam, maar ze krabbelde overeind.
Waar moest ze heen? Welke kant? Door enkele steungeluiden, en kleine gilletjes van Rudelle, kwamen nu nog meer 'mensen' haar kant op, nieuwschierig. Maar zelfs Rudelle wist dat dit geen mensen waren. Oh god, fack, waar was ze nou terehtgekomen?
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 10-03-2013 23:51

Jayden
Gelijk rende hij achter haar aan, als ze ging rondvertellen wat ik was zat ik helemaal in de problemen.
Hij zag Rudelle al gauw staan, andere mutanten waren nieuwsgierig komen kijken.
Hij liep erheen. ,,Laat haar met rust, deze is van mij." tot zijn opluchting gingen de ander mutanten weg, hij draaide zich om en keek Rudelle aan.
Hij legde zijn handen op zijn schouders en keek haar aan. ,,Rudelle, rustig." sprak hij. ,,Je merkte het net toch zelf, bij Beau thuis, ik doe je niks."
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 10-03-2013 23:55

Rudelle
Angstig keek ze hem aan. Sowieso verteouwde ze hem niet, dat druisde tegen alles in wat haar vader haar geleerd had, alles wat ze ooit had geweten over mutanten, was wat haar ouders haar hadden geleerd.
In een reflex trok ze dus het geweer uit de riem, en zette deze tegen Jayden's voorhoofd. Haar handen bewogen ontzetten, dus zocht ze steuntegen zijn voorhoofd, dat zou meer zekerheid geven als ze moest schieten. Haar vinger lag trillend op de trekker.
"Ga weg.. Of ik haal de trekker over.."
Niet dat ze he zou kunnen, sowieso niet, maar dat kon hij niet weten, toch?
Afbeelding

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 10-03-2013 23:58

Beau
"Great, nou maak je het mooi. Haar ouders kunnen onze soort niet uitstaan, zij waarschijnlijk ook niet en , als ik dit niet rechtzet kan ik weer verhuizen."
Het was gaar zwaar geirriteerde antwoord naar Jayden. Ze liep ook meteen achter hem aan toe Rudelle er vandoor ging. Great, de buren waren weg, maar Rudelle moest niks van Jayden hebben, dit ging niet goed aflopen zo.
_______________
Verdomme, internet is klote
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 11-03-2013 00:02

Jayden
,,Rudelle, geloof me, ik doe je ni..." snel stapte hij achteruit toen ze het pistool tegen zijn voorhoofd duwde, door de haastige stap achteruit viel hij achterover op de grond, waar hij op zijn rug bleef liggen, en omhoog keek naar Rudelle.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 11-03-2013 00:09

Beau
Toen ze zag wat er gebeurde, twijfelde ze geen moment. Ze pakte haar pistool en hield het tegen Rudelle's hoofd.
"Wat je nu gast doen is niet verstandig.'
Haar stem was zwaarder, en strenger. Ze wilde niet, maar als het moest dan schoot ze haar neer, niet door haar hoofd maar dan door haar been, ze kon het niet hebben om te zien hoe een soort- en lotgenoot werd afgemaakt, ook al was het door een bekende.
Great, de dag kon haast niet slechter beginnen. Ze vond Rudelle altijd heel aardig, maar kon er niet omheen dat haar ouders haar vanaf het begin ingepraat hadden dat mutanten gevaarlijk en eng zijn, tenminste, ze kende haar daar dacht ze al goed genoeg voor om dat te kunnen concluderen. Ze had dus nooit vrienden kunnen worden. Nu leek ze een kans te hebben.. Als gisteren niet was gebeurt.
Afbeelding

Plaats reactie