Chased till death

Brrr.. Plaats hier je al je horror RPGs.
Plaats reactie
DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Chased till death

Bericht door DreamGuide » 08-03-2013 18:31

Mutants, it's all about mutants..
Just, let us live our lives, let us be us.. let us... go..

Afbeelding
Wrong DNA
Angstig ren ik door, blijf rennen. Achter me hoor ik geschreeuw, een woedende massa rend achter mij aan. Rode aderen lopen over mijn armen, terwijl mijn pupillen groot staan. Vliegensvlug draai ik een steegje in, waar ik hijgend naar beneden zak. Kort kijk ik om naar de massa, die blijft rennen, gelukkig, voorbij het steegje. Ik kijk weer voor me, terwijl mijn ademhaling ontregeld is. Mijn ogen sluiten zich kort, waarna ik ze weer open, en nogmaals kort om het hoekje kijk. De straat is rustig, verlaten, aardig verwoest. Ik krabbel weer overeind en stap uit het steegje. Mijn hand ligt op de woorden [s]Mutants[/s]. Doorstreept, wat ik al had verwacht. We zullen niet geliefd zijn, nooit zijn. Ik stap het hoekje om en kijk voor me uit, naar de nu lege straat. Plots word ik van achteren gegrepen, ijzeren kettingen slaan om mijn nek, en ik val achterover de klinkers op. Een klein straaltje groen 'bloed' stroomt van mijn achterhoofd af en raakt de vochtige stenen ondergrond. Ik voel hoe ik ruw over de grond word meegesleept over de straat. Het word wazig voor mijn ogen, waarna deze zich sluiten..... Al snel open ik mijn ogen weer, mijn pupillen die over mijn iris zijn heen gevallen. Ruw trek ik de kettingen van mijn keel af, de aderen van mij die aan het oppervlakte van mijn huid liggen. Ik rijs op, sta op, en kijk de menigt om mij heen vuil aan, mijn houding die agressief staat. De mensen deinzen ligt terug, vanwege de verassing. Ik knip kort in mijn vingers, en bliksem dondert uit de hemel, en raakt enkele van de personen om mij heen. De lantaarnpalen beginnen te flikkeren en de straat word duister. Voor ik het zelf eigenlijk doorhad, ontstaan kleine vlammetjes in mijn handpalmen, en kruipen door naar mijn vingertoppen. 'I'm a mutant, but in other words, i'm a son of god...'
Afbeelding
Painful mistakes
Voor als jullie het nog niet doorhadden: Deze rpg gaat over mutanten.
Zo, het belangrijkste was er uit, oplichting, niet?
Je word als mutant, opgejaagd, weggejaagd, geprobeert gevangen te worden genomen. Je bent absoluut niet de enige, er zijn velen anderen, veel weten niet eens dat ze mutant zijn, hebben hun speciale 'gave' of voor sommigen 'vloek' nog niet ontdekt. Zal je je wraak nemen op de mensen? Of ben je zélf misschien wel een mens? Jaag je de mutanten op? Of laat je ze schuilen bij jou thuis? hoe gevaarlijk dat ook wel niet is? Zal je als mutant vrede proberen te sluiten met mensen? Of verzamel je steeds meer woede wat je misschien een keer niet meer kan inhouden? Zal je je verschuilen? Vele van deze vragen zullen geen antwoord vinden, als je niet meedoet.. Ontketen het geheim wat vanbinnen schuilt, en er kunnen nog weleens wonderen gaan gebeuren.
[s]Ben je dat niet van plan, ga dan maar gewoon weg.. c:[/s]
Afbeelding
The list of all the lists
Voor de mutanten:
Naam:
Geslacht:
Leeftijd:
Lengte:
Gewicht:
Uiterlijk: [beschrijving]
Foto: [hoeft niet]
Speciale gave:
Extra:
Gespeeld door:

Voor de normale mensen:
Naam:
Geslacht:
Leeftijd:
Lengte:
gewicht:
Uiterlijk: [beschrijving]
Foto: [hoeft niet]
Voor of tegen mutanten:
Extra:
Gespeeld door:

[s]a.u.b. de dingen tussen [] verwijderen bij het aanmaken van een rol. Voor als je zo slim was het al door te hebben: Er staat éxpres geen karakter bij. Dat moet zich in de loop van het spel ontwikkelen[/s]
Afbeelding
Impossible rules
? gtd Regels
? Bloed enzo mag.. Maar ik hoef geen gore details..
? A.U.B. Beetje net taalgebruik
? minstens 2 regels per post
? Hij/Zij Vorm typen
? Alles goed doorlezen, zo vervelend als je ineens over vlinders begint
? 't is geen mooie tijd, dus niemand is écht gelukkig
? Niet godmoden
? Ruimtelijke posts mogen, maar geen onzin posts
? POWERPLAY TOEGESTAAN.
? Geen mary/gary sues
? Bij je rol duidelijk aangeven hoe hij aan zijn 'gave' komt
? Lol hebben!
Afbeelding
Afbeelding

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 08-03-2013 19:15

Naam: Beau
Geslacht: Girl
Leeftijd: 17
Lengte: -
Gewicht: -
Uiterlijk: Zie Pic & Extra

Foto: Afbeelding

Speciale gave: Mensen vervloeken bij aanraking van huid op huid. Ze herinnerd niets dat meer dan dat 5 jaar geleden gebeurt is, zover ze weet had ze haar gave al die tijd, maar ze weet niets van wat daarvoor gebeurt is. Ze is ook voorzichtig opzoek naar haar verleden.
Extra: Draagt altijd kleding die haar zoveel mogelijk bedenkt en leren handschoenen. (maar wel gewoon normale kleding).
Gespeeld door: Enig idee?
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 08-03-2013 22:51

Naam : Jayden
Geslacht : jongen
Leeftijd : 19
Lengte : -
Gewicht : -
Uiterlijk : later, zit op foon
Speciale gave : something with fire, kan vlammen laten opwaaien, en doen doven wanneer ze wil. Tenzij hij te zwak of uitgeput is, dan is het lastiger om zijn gave te gebruiken. Ook als jayden boos/kwaad/woest is raakt hij soms zijn controlle kwijt, dan kan het uit de hand lopen.
Extra : hij weet niet dat hij mutant is, maar hij heeft al lang door dat er iets met hem is, dat hij anders is.
Hij is erg afstandelijk en als hij kwaad is kan hij soms te ver gaan (in een gevecht enzo).
Jayden is nogalbot, en niet bepaalt vriendelijk, hij zal iemand dan ook niet snel accepteren, helemaal niet zelfs. En bovenal wantrouwt hij zowat iedereen.
Kortom is Jayden gewoon iemand die iemand niet snel vertrouwd en heel afstandelijk is.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 09-03-2013 19:06

ik ga twee rollen maken..

rol één:
Naam: Rudelle
Geslacht: Meid
Leeftijd: 16
Lengte: -
gewicht: -
Uiterlijk:
Afbeelding
Voor of tegen mutanten: Ze weet het nog niet echt..
Extra: FF
Gespeeld door: DreamGuide

2e rol:

Naam: Alexander.
MUAH..
MUHAHAH...
MUAHAHAHAHAHAHA...
MAUAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA.

btw: powerplay is bij deze toegestaan in dit rpg.. C:
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 09-03-2013 21:46

Ik denk dat ik stop met deze rpg. Sorry :wink: maar als ik een ding niet kan uitstaan is het powerplay(en godmonen)
Sorryyy :oops:
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 09-03-2013 22:08

Dacht ik wel, CTD is op zich wel leuk, totdat je er een Alex instopt.. --"
Dan is het gewoon niet eerlijk meer. Weet ik nog heel goed met Martin, Kirst...
Afbeelding

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 09-03-2013 22:47

.. kheb geeneens een facking lijstje gemaakt.. denk je nou serieus da'k dat doe? BEM, EPIC JOKE.
kdoe alleen rudelle, kspeel meestal maar 1 rol, remember?
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 09-03-2013 23:27

I remember :p
Ik heb er meestal ook 1, aan het begin, op de helft van een rpg stop ik er meestal iemand bij (zoals damon xD)
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 09-03-2013 23:43

Great, beginnen dan maar? CX
Nu ff geen inspi, aan jullie de eer..
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 10-03-2013 00:57

Ok, jayden de dappere neemt de eer op zich :p


Jayden
Hij rende over straat. Op de vlucht voor de mens. Hij was zwak, uitgeput en gewond. Hij deed zijn best door te rennen en net bewusteloos neer te vallen. Hij voelde hoe zijn hoofdpijn erger werd.
Toen gebeurde het, hij viel. Met zijn knie schaafde hij lsngs de grond. Een heldersraaltje bloed liep uit zijn knie. Het deed zeer. Door de pijn, maar ook uit zwakheid kon hij niet opstaan.
Hij voelde hoe hij vastgegrepen werd, hij kon zich er niet tegen verzetten. Lsngzaam werd alles zwart voor zijn ogen...

Toen hij weer bijkwam was het eerste wat hij voelde pijn. Vage beelden spookte door zijn hoofd, een mens, een man. De man stond voor hem, en sprak tegen hem, maar hij hoorde het niet, te duizelig.
Hij kon zich niet bewegen. Waarom niet? Dacht hij. Al snel drong het tot hem door wat er was gebeurd. Hij was vastgebonden. Gevangen door de mens. Te uitgeput om zich ertegen te verzetten.
Hij was bang, hij wist niet wat er ging gebeuren. Maar een ding wist hij wel. Hij moest ontsnappen. Alleen wist hij niet hoe.
De man die zojuist nog voor hem stomnd liep weg, jayden volgde jem mrt zijn blik, yoen hij een ijzeren deur dicht deed had hij pas door dat hij in een cel op de grond zat, hij was niet vastgebonden, maar om zijn polsen en enkels zat een ketting, verbonden met de muur.
Hij was gevangen door de mens. Hij was ge angen en kon geen kant op.

Goede intro ? Anders herschrijf ik hem hoor ;)
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

Plaats reactie