Orpg

Hier kun je je ORPG verzoeken neerzetten.
Plaats reactie
Violet Bloom
Begint met dromen
Berichten: 12
Lid geworden op: 02-06-2013 22:38

Orpg

Bericht door Violet Bloom » 02-06-2013 22:51

Ik zou graag een orpg doen.. Wie wilt?

Pikachu
Begint met dromen
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-03-2013 18:13

Bericht door Pikachu » 03-06-2013 19:53

Ik zou wel willen, wat had je in gedachten?
Woop Woop

Violet Bloom
Begint met dromen
Berichten: 12
Lid geworden op: 02-06-2013 22:38

Bericht door Violet Bloom » 04-06-2013 12:01

Ik vind alles meestal wel leuk, maar ik hou vooral wel van fantasie, en iets van romantiek. Zolang er maar een verhaallijn in zit, en het niet saai word.

Pikachu
Begint met dromen
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-03-2013 18:13

Bericht door Pikachu » 04-06-2013 16:33

Verzin iets, ik pas me wel aan ;)
Woop Woop

Violet Bloom
Begint met dromen
Berichten: 12
Lid geworden op: 02-06-2013 22:38

Bericht door Violet Bloom » 04-06-2013 17:18

Eum.. Deze verhalen heb ik nog in mijn hoofd zitten:

Er zijn mensen verdwenen, allemaal van het mannelijke geslacht. Ze worden gelokt door zeemeerminnen, hun stem lokt ze naar het strand toe, en dan worden ze vermoord en verscheurd. Een jongen loopt over het strand en vind daar een zeemeermin.. Ze is gewond en bewusteloos. Hij moet haar vermoorden, voor zij het met hem doet. Maar iets houdt hem tegen..

Een elf is achtergelaten door haar vriend. Ze stond op punt om te sterven. De mensen, die op elven jagen, kwamen op het dorpje af. Ze dwingt hem te gaan, maar kan zelf niet vluchten. Ze is te zwak.. Toch overleefd ze het. Een andere elf heeft haar gered. Jaren lang zoekt ze naar hem, maar als ze hem eindelijk vind, ziet ze hem met een meisje lopen. En hij ziet er gelukkig uit. Dat wil ze niet verpesten, dus besluit ze niet naar hem toe te gaan. Zal hij ontdekken dat ze leeft?

Een koninkrijk in de middeleeuwen. De koning heeft een dochter, en eindelijk heeft zij de leeftijd om verloofd te worden. Daarom geeft hij een feest. Maar elke man die hij kiest, verdwijnt. Het lichaam is spoorloos, en word niet terug gevonden. De prinses heeft een geheim. Ze is een vampier, en wilt niet trouwen. Daarom vermoord ze die mannen. Tot ze een man leert kennen.. Die ze niet kan vermoorden.

Een meisje gaat met haar vriendinnen op vakantie. Een van haar vriendinnen is verloofd, en de andere hebben al langer dan een jaar een vriend. Maar dit meisje lijkt nooit een vriend te krijgen. Ze wil het wel, dat zeker.. Maar het gebeurd meestal niet. Ze is veel te onzeker, en heel gauw nerveus. Op dit eiland, lijkt het voor het eerst goed te gaan.
Ze ontmoet iemand die ze leuk gaat vinden..


En verder moet ik even nadenken xD

Violet Bloom
Begint met dromen
Berichten: 12
Lid geworden op: 02-06-2013 22:38

Bericht door Violet Bloom » 04-06-2013 17:19

P.S Ik speel graag het meisje, want ik ben niet zo goed in jongens.

Pikachu
Begint met dromen
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-03-2013 18:13

Bericht door Pikachu » 04-06-2013 17:44

De eerste spreekt me het meest aan, de rest vind ik een wending hebben die mij veels te cliché is en aangezien ik verder geen andere ideeën heb ga ik akkoord met de eerste, dussss, ik speel allebei, maakt niet uit, jongen of meid xd
Woop Woop

Violet Bloom
Begint met dromen
Berichten: 12
Lid geworden op: 02-06-2013 22:38

Bericht door Violet Bloom » 04-06-2013 19:46

Ik speel het liefst het meisje dus.. Wil jij de topic aanmaken?
Ik ben ook niet zo goed in titels.

Plaats reactie