Gotta Survive

Hier kun je RPGs plaatsen over algemene onderwerpen.
DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 06-08-2013 16:56

Dennis
"Nou, weetje, ga jij lekker naar de soldaten toe, doe ik wat ik zelf doe. Wat vind je daarvan? Als je toch meteen van plan bent om in de aanval te schieten, en niet normaal te overleggen.."
Hij zuchtte eventjes, en met dezelfde, monotone blik nam hij een lange haal van zijn sigaret.
"Ik kan je horen.."
Mompelde hij nog eventjes als antwoord op het laatste wat hij haar hoorde zeggen.
Kort keek hij opzij, hij had een beetje een schuine glimlach op zijn gezicht getoverd.
'Sorry, ik was bot, ik ben ook een beetje gespannen, laten we geen ruzie maken.."
Afbeelding

Pikachu
Begint met dromen
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-03-2013 18:13

Bericht door Pikachu » 06-08-2013 17:48

Christa
Zachtjes had ze uitgeademd waarna ze opkeek naar Dennis en knikte, ruziemaken had geen zin, dat had zij ook al bedacht ja.
''Het spijt me.''
Had ze gemompeld waarna ze haar blik over Dennis heen liet gaan en toen weer naar het vuur keek. Toch was ze er nog steeds van overtuigd dat de soldaten hun zouden kunnen helpen, anders konden ze in ieder geval haar helpen. Vrouwen schoten ze toch niet zo snel neer? Toch?
''Is de reisleider dood, denk je?''
Ze had aardig wat schreeuwen gehoord in de afgelopen uren en hun reisleider was nergens meer te bekennen, het was wel vervelend, ze had namelijk geen idee hoe ze nu ergens moest komen in dit land, maar verder, nee, de man zelf zou ze niet missen.
Woop Woop

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 06-08-2013 21:22

Dennis
Hij nam nog een lange trek van zijn sigaret en pookte nog wat in het vuur waarna hij zijn blik terug naar Christa draaide. Kort haalde hij zijn schouders op.
"Ik weet niet.. Ik denk van niet. Hoezo, mis je hem ofzo?"
Een kleine grijns trok toch weer over zijn mondhoeken, hij was niet bepaald luguber of wreed, maar van alle mensen die hij kende, was die man het minst er als hij stierf. Maar toch zou het lastig worden, niemand kende hier de weg behalve die vent.
"Ik denk dat we beter kunnen wachten tot de avond valt. De soldaten zullen dan wel een kamp hebben opgezet, en dan zijn ze in rust, dus dat zal het beste moment zijn om ze aan te spreken. Ik weet alleen niet wáár ze hun kamp op zullen zetten."
Afbeelding

Pikachu
Begint met dromen
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-03-2013 18:13

Bericht door Pikachu » 06-08-2013 21:43

Christa
Een korte rilling ging door haar lichaam, yuk, of zij de man mocht? Totaal niet, maar hij bleef hun reisleider en zij had geen enkel idee waar alles was in dit land, dat was dan ook de enige reden waarom ze vroeg of hij dood was, want missen, hem? Blegh.
''Nee, nee, ew, nee, maar hij kent dit land wel..''
Ze keek toe hoe hij zijn sigaret in het vuur gooide waarna ze haar blik naar hem liet gaan en met een glimlach zijn volgende woorden hoorde, dus ze gingen toch naar de soldaten, ook al was hij er net tegenin gegaan, ha!
''Toch maar naar de soldaten?''
Had ze gegrinnikt waarna ze haar blik weer naar het vuur wendde en diep inademde, ja, goeie vraag, WAAR was dat kamp?
Woop Woop

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 27-08-2013 07:41

Dennis
"Ik heb ook geen zin om hier de rest van me leven te verspillen.. Daarnaast zijn mijn sigaretten bijna op.."
Een kleine grijns trok rond zijn mondhoeken waarna hij de restanten van de peuk in het vuur gooide.
"We moeten ook eens kijken hoe we aan voedsel gaan komen, wie weet hoe lang het gaat duren voordat we die soldaten vinden. Al geloof ik wel dat het beter is als wij hen opzoeken. Voor als we terug aan land zijn, is het misschien handiger als we justitie in ons voordeel hebben.."
Afbeelding

Plaats reactie