Gotta Survive

Hier kun je RPGs plaatsen over algemene onderwerpen.
Elisabeth-Anna
Begint met dromen
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-06-2013 19:48

Gotta Survive

Bericht door Elisabeth-Anna » 03-06-2013 20:31

Survival Kamp
In Chili wordt elk jaar een survival kamp georganiseerd. Er zijn tien plaatsen voor tien jongeren vanuit heel de wereld. Het kamp duurt vijf weken, in de vijf maanden leer de zelf eten te krijgen door middel van het herkennen en verzamelen van plukken en door middel van jagen. Je leert hoe je water moet vinden en veel meer. Enorm veel leer je in een erg korte tijd en het is geweldig.

Gotta Survive
De eerste vier en een halve week zijn geweldig, de groep is in het begin van de vierde maand op trektocht gegaan en is nu op twee dagen afstand van het hoofdkamp. Over drie dagen gaat iedereen weer naar huis. Tegen de tijd dat de avond viel kreeg iedereen een onbehagelijk gevoel, in de nacht, die gevuld hoorde te zijn met natuurgeluiden, was er deze nacht geen enkel teken van natuurlijk leven. De nacht werd gevuld met geweerschoten, kreten van angst en pijn en het geluid van ontploffingen.... Er is oorlog uitgebroken tussen de oorspronkelijke bevolking van Chili, de Mapuche, en tussen de machthebbende blanke kring. De volgende morgen hebben geen van alle mobieltjes nog bereik. De begeleide gaat aan het begin van de dag weg, zeggend dat hij een spoor voor de groep zou achterlaten. In het begin van de middag gaat ook de groep op weg, het spoor volgend. Na een paar uur horen ze in de verte opeens een kreet die ze herkennen als een kreeg van hun begeleider.... De groep moet nu zonder de enige begeleiding zien te overleven in de Chileense wildernis terwijl er ook nog eens een oorlog woedt...


Uitleg
Voor hen die het nog niet snappen even verdere uitleg. Je gaat dus op survival kamp, leert daar overleven en shit maar dan breekt er tussen de oorspronkelijke bevolking, de meedogenloze Mapuche, en de machthebbende blanke kring oorlog uit. Dus de oorspronkelijke bewonders vs de 'indringers'. De begeleider is dood, er is nauwelijks voedsel over, jullie hebben nauwelijks spullen bij en je moet overleven in Chili terwijl er oorlog woedt! De Mapuches rijden vaak paarden, de blanken rijden vaak ook paarden en hebben vechthonden die getraind zijn indianen, dus ook Mapuches, te doden. Zooowww nu wel echt duidelijk hoop ik zo, zo niet? Doe dan beter niet mee!

Regels-At least, they're always here-
# Geen Godmod
# Geen Powerplay
# Geen Mary/Gary Sue's
# Per Post Min. 3 volle zinnen
# Leeftijd 16-24 jr
# Dood is dood
# Leestekens en Hoofdletters
# Hij/Zij vorm schrijven
# Een foto is echt een foto, geen DA of tekening please.
# De Mapuche kennen keen mededogen, in heel speciale gevallen paren ze je maybe...
# Je bent niet altijd awesome met feilloos met je wapen, zeker niet als dit je eerste keer hier is!


Lijstjes -Would be useful I guess..-
Mens
Naam: (Foto via link in naam)
Geslacht:
Leeftijd: (16-24 voor kampers)
Herkomst: (Land)
Kant: Kamper/Mapuche(Alleen mannelijke Mapuche vechten)/Soldaat(voor de blanken, meestal mannen)
Dier: (Alleen voor Mapuche en Soldaten)
Fav Wapen: (Wees een beetje origineel als het kan please en wees niet oppermachtig met je wapen!)
Extra:
Gebruikersnaam:

Paard
Naam: (Foto via link in naam)
Geslacht:
Leeftijd:
Eigenaar:
Kant: (Mapuche/Blank)
Gebruikersnaam:

Hond
Naam: (Foto via link in naam)
Geslacht:
Leeftijd:
Eigenaar:
Kant: (Blank)
Gebruikersnaam:



Rollen

Naam: Nim Fowl (foto komt)
Geslacht: M
Leeftijd: 23
Herkomst: Ierland
Kant: Kamper
Dier: xx
Fav Wapen: Lichtgewicht eenhands (cavelerie) zwaard en bijhorend licht (cavelerie) schild.
Extra: Hij is een sterk en behendig zwaardvechter, kan met zowel elk soort zwaard en schild overweg maar houdt meer van het lichte wapentuig eigenlijk bedoeld voor de cavalerie. Dit is zijn 2e jaar in het kamp. Hij blijft eigenlijk altijd rustig in gevaarlijke situaties, iets dat hij zelf nogal fijn vindt.
Gebruikersnaam: EA

Naam: Huenu
Geslacht: M
Leeftijd: 37
Herkomst: Chili
Kant: Mapuche
Dier: Salun (Paard)
Fav Wapen: Elk wapen dat hij in handen krijgt is goed voor hem.
Extra: Leider van de Mapuche.
Gebruikersnaam: EA

Naam: Vince Parker
Geslacht: Man
Leeftijd: 23
Herkomst: Amerika
Kant: Soldaatje
Dier: Fighter
Favoriete Wapen: Hij werkt voornamelijk met pistolen maar als het kan heeft hij toch ook graag een scherp mes, van dichtbij het leven uit iemand zien verdwijnen spreekt hem iets meer aan
Extra: --
Gebruikersnaam: Pikachu

Naam: Fighter
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3
Eigenaar: Vince Parker
Kant: Blank?
Gebruikersnaam: Pikachu

Naam: Christa Rose
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17
Herkomst: Canada
Kant: Kamper
Dier: --
Favoriete Wapen: Een klein, draagbaar mesje, omdat het niet zwaar is om te dragen, maar toch dodelijk is mits het op de goede manier gebruikt wordt
Extra: --
Naam: Dennis
Geslacht: M
Leeftijd: 18
Herkomst: Rusland (duh)
Kant: Kamper
Fav Wapen: Een stok.. I guess..
Extra: Hij gebruikt het liefst zijn vuisten om te vechten, maar ook dan is hij niet echt een koning.
Gebruikersnaam: DreamGuide

Naam: Meghan
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17
Herkomst: Engeland
Kant: kamper
Fav Wapen: Haar hoge killer heals, die ze per se van haar zus mee moest nemen.
Extra: Eum.. weet ik niet. Nog niks.
Gebruikersnaam: Violet Bloom.

Pikachu
Begint met dromen
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-03-2013 18:13

Bericht door Pikachu » 03-06-2013 20:38

Naam: Vince Parker
Geslacht: Man
Leeftijd: 23
Herkomst: Amerika
Kant: Soldaatje
Dier: Fighter
Favoriete Wapen: Hij werkt voornamelijk met pistolen maar als het kan heeft hij toch ook graag een scherp mes, van dichtbij het leven uit iemand zien verdwijnen spreekt hem iets meer aan
Extra: --

Naam: Fighter
Geslacht: Reu
Leeftijd: 3
Eigenaar: Vince Parker
Kant: Blank?

Naam: Christa Rose
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17
Herkomst: Canada
Kant: Kamper
Dier: --
Favoriete Wapen: Een klein, draagbaar mesje, omdat het niet zwaar is om te dragen, maar toch dodelijk is mits het op de goede manier gebruikt wordt
Extra: --
Woop Woop

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 03-06-2013 21:14

Naam: Dennis
Geslacht: M
Leeftijd: 18
Herkomst: Rusland (duh)
Kant: Kamper
Fav Wapen: Een stok.. I guess..
Extra: Hij gebruikt het liefst zijn vuisten om te vechten, maar ook dan is hij niet echt een koning.
Gebruikersnaam: DreamGuide
Afbeelding

Violet Bloom
Begint met dromen
Berichten: 12
Lid geworden op: 02-06-2013 22:38

Bericht door Violet Bloom » 04-06-2013 12:21

Lijkt me een leuke rpg :).

Naam: http://postimg.org/image/q6chh76ob/
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17
Herkomst: Engeland
Kant: kamper
Fav Wapen: Haar hoge killer heals, die ze per se van haar zus mee moest nemen.
Extra: Eum.. weet ik niet. Nog niks.
Gebruikersnaam: Violet Bloom.

Elisabeth-Anna
Begint met dromen
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-06-2013 19:48

Bericht door Elisabeth-Anna » 06-06-2013 16:32

Nim
Ze hadden net een klein kampvuurtje aangelegd toen ze een doodskreet hoorde, ze wisten gelijk al dat die van hun kampleider was.. Hun kampleider had eerst enkel berichten gekregen over oorlog die loze waarschuwingen leken, maar gisteren had hij een officiële melding van de oorlog gekregen. Omdat het al avond was had hij besloten te gaan slapen, de volgende ochtend had hij gezegd dat hij voorop zou gaan, het gebied verkennen. Nu, een paar uur na zijn vertrek, konden ze zijn vage doodskreet nog horen. Het gaf hem rillingen. "Wat gaan we nu doen?" vroeg hij aan niemand in het bijzonder.

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 06-06-2013 20:00

Dennis
Met een bedenkelijke blik pookte hij het vuur wat op.
"Ik weet het niet. In ieder geval kunnen we beter niet die richting op gaan. Daar is iets goed mis.."
Hij knikte de kant op van het geschreeuw, maar interesseerde zich daarna meer in het vuur. Dennis had de kampleider sowieso nooit gemogen, niet dat dat betekende dat hij hem dood wenste. Maar nu maakte hij zich meer zorgen over de groep zelf. Want hoe overleef je op zo'n plaats?
Dennis wist ook wel, dat dat was wat ze de afgelopen dagen hadden geleerd. Maar zoiets doen met een leider die meekijkt of je het goed doet, of het helemaal alleen doen, dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Afbeelding

Elisabeth-Anna
Begint met dromen
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-06-2013 19:48

Bericht door Elisabeth-Anna » 16-06-2013 23:26

Nim
Hij knikte toen Dennis opmerkte dat ze beter niet de kant van het geschreeuw op konden gaan "Mee eens." Was zijn antwoord.
Hij wist dat bijna niemand de kampleider echt had gemogen en hijzelf had hem vaak zat dood gewenst... Maar dat hij niet gemeend, en nu, nu zouden ze zijn begeleiding heel erg gaan missen overviel het hem opeens, zonder hulp zouden ze geheid doodgaan.
"We moeten naar de soldaten komen, die zullen ons helpen. Als die indianen ons krijgen zijn we sowieso dood." Zei hij gefocust op het heerlijk warme, knetterende vuurtje.

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 19-06-2013 07:53

Dennis

Zachtjes grinnikte hij om nim's laatste opmerking.
"Weet je zeker dat je dat wilt? Mijn vader heeft in het leger gezeten, als je je in oorlogsgebied bevind, schiet een soldaat alles neer wat niet het juiste uniform heeft. Dat is instant kill wat je nu voorspelt."
Kort keek hij opzij naar Nim, maar daarna weer naar het knetterende vuur, waar hij even met een stok in pookte. Een paar vonken spatten er vanaf waarna het vuur wat heftiger oplaaide.
Afbeelding

Pikachu
Begint met dromen
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-03-2013 18:13

Bericht door Pikachu » 05-08-2013 20:32

Christa
Ze had het gesprek tussen de twee een beetje gevolgd, maar had zich muisstil gehouden, tot nu dan.
''Ik ben het eens met Nim, het is of een poging wagen of op een gruwelijke wijze vermoordt worden door die indianen.''
Had ze tegen de twee gezegd, want tsjah, ze hadden opzich niet echt heel veel keuze, het was de indianen of de soldaten.
''En wie weet, misschien zijn de soldaten wel vriendelijker hierzo, ik heb ook genoeg verhalen gehoord waar ze wel mensen wilden helpen!''
Ze streek haar haren naar achter die in de tussentijd door een windbriesje weer voor haar gezicht waren gaan hangen, vervelend die lange plukken soms.
''En ik denk dat ik liever neergeschoten wordt door een soldaat dan wordt gespietst en ergens nog halfdood boven een vuur moet hangen, weet ik veel wat die indianen met je zullen doen.''
Woop Woop

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 06-08-2013 13:09

Dennis
Hij hief een enkele wenkbrauw op en keek Christa verbaast aan.
"Ehh, we kunnen ook gewoon zorgen dat we weggaan van beiden, op zoek naar het vaste land?"
Wilde dat mens nou serieus het risico lopen dat ze voor haar kop geknald werd.
"Ik heb tenminste nog een heel lang leven voor me, en ik ben niet van plan het risico te lopen dat ik neer word geschoten."
Vanuit zijn broekzak haalde hij een pakje sigaretten en stak er eentje aan met behulp van het kampvuur. Nog een nadeel van dit gebeuren, hij had nog maar anderhalf pakje over, en hij zou het heel naar gaan vinden als dit kamp ineens een afkickkliniek ging worden.
Afbeelding

Plaats reactie