Stal Dream

Hier kun je RPGs plaatsen over algemene onderwerpen.
Plaats reactie
TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 16-02-2013 23:54

Layla
Toch voelde ik me nog schuldig, niet alleen omdat Lupo zich had misdragen, maar ook omdat er kans was dat er nog iets ergers gebeurd was, stel dat ze van Beethoven afgevallen was... Ik zette de gedachten uit mijn hoofd, het was niet gebeurd dus niet aan denken.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 17-02-2013 18:41

Tania
Ze glimlachte breed, blij dat de meiden geen ruzie gingen maken vanwege wat problemen met de paarden.
"Nou, tijd om wat te gaan drinken. Vind je niet?"
Zonder op antwoord te wachten liep ze richting de kantine. Daar aangekomen liep ze rustig tot achter de bar en leunde op deze.
"Nou, wat willen jullie drinken? Ik geef jullie alles, alleen geen alcohol..'
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 17-02-2013 18:44

Layla
,,Doe maar een cola." zei ik, ik glimlachte dankbaar na haar.
Blij dat ik eindelijk is wat leuks kon doen met mensen in plaats van dieren, dat was natuurlijk ook leuk, dieren, maar mensen waren nooit echt vriendelijk geweest tegen mij, behalve mijn ouders en mijn kleine zusje dan, maar ook op school wisten ze van Lupo die 'vals' was, maar ik vond hem helemaal niet vals.
Ik liep met Tania en Valerie mee.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 17-02-2013 18:57

Valerie
''Ehm.. Doe mij maar wat, als het maar drinkbaar is..''
Ze glimlachte en ging tegen de bar aan staan. Ze keek even op haar horloge. Het was 16:15. Ze had dus nog genoeg tijd om weg te blijven van thuis. Beter, want ze had echt geen zin om thuis te zitten. Haar ouders waren vast aan het ruziën en dat werkte niet goed met dat warme weer. Ze besloot zo lang mogelijk op de manege te blijven.
Afbeelding

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 04-03-2013 10:04

Tania
"Dat word dus drie keer cola.."
Breed grijnzend graaide ze wat in de minibar die onder het blad stond, en algauw wist ze drie koude flesjes cola tevoorschijn te halen.
"pompiedom.."
Zachtjes neuriënd pakte ze de fles-opener. Ze haalde de dopjes van de flesjes af, stak er een rietje in en schoof ze naar Valerie en Layla toe.
Vervolgens dronk ze zelf een paar slokken uit het flesje en leunde daarna op de bar, aan de overkant van Layla en Valerie.
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 06-03-2013 14:14

Layla
,,Dankje." zei ze waarna ze een paar slokken van haar cola nam.
Ze zuchtte, telkens moest ze aan Lupo denken. Ze vroeg zich af of het ooit goed zou komen met hem, zou hij altijd zo blijven ? Nee, vast niet, vroeger was hij ook niet vals. En nu ook niet. Alleen koppig. Maar ergens wist ze best dat het nog een hele klus zou worden om hem weer het lieve ondeugende paard zoals hij vroeger was te maken.
Maar nu besloot ze ervoor te gaan, ze ging het gewoon proberen, zo moeilijk kon het toch niet zijn ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 09-03-2013 09:00

Valerie
''Thanks''
Ze glimlachte breed naar Tania en daarna naar Layla. Ze ging tegen de daar aan staan. Ze haalde het rietje uit het flesje en nam een paar flinke slokken.
''Mmm.. Dat is veel beter..''
Ze kon zelf niet goed met rietjes overweg, vandaar dat ze hem eruit had gehaald, al was het toch wel een goed gebaar, en niks beledigends tegenover Tania. Ze zette het flesje neer en keek even in het rond. Het was een gezellige plek, dat zoiezo. Maar om dan hier nog lekker te kunnen zitten, en kletsen met anderen was natuurlijk nog beter. Buiten hoorde ze steeds meer mensen komen. Waarschijnlijk zou Tania weer moeten gaan les geven zo. Wel jammer, maar gelukkig was ze dan tenminste niet alleen.
Afbeelding

Plaats reactie