Stal Dream

Hier kun je RPGs plaatsen over algemene onderwerpen.
TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 13-02-2013 22:01

Naam: Layla woods (kon niks anders bedenken hihi)
Leeftijd: 17
Geslacht: meisje
Favoriete manege paard: mag ik ook doen dat ik mijn eigen paard op de manege gestald heb ?
Niveau paardrijden: gevorderd
Lengte: i dont know xD
Gewicht: i dont know xD
Belangrijke info: mijn paard houd niet zo van mensen en word meestal wild of zelfs vals als iemand in zijn buurt komt, ik kan met hem omgaan maar rijden is en blijft moeilijk op hem, veel mensen op de manege vinden mijn paard vals en zeggen dat ie het beste naar de slacht kan, maar ik negeer het omdat ik weet dat er een kans voor hem is, veel mensen verklaren mij ook voor gek en ik ben al vaak van manege gewisseld omdat ik er met mijn paard werd weggestuurd omdat hij zo vals doet.
Uiterlijk:
Afbeelding

m`n paard :
Naam: Lupo
Leeftijd: 4
Geslacht: hengst
Ras: onbekend
Dicipline: western
Hoogte: 159 cm ( 1 meter 59 )
Uiterlijk:
Afbeelding
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 13-02-2013 22:31

Ai.. Toch fout... Niet best. Maar Tania had wel gelijk. Het kon gewoon niet zo zijn dat ze het over een jaar nog niet zou weten, dan kon ze er nu beter meteen mee stoppen.
''Ja, ik snap het..''
Het klonk een beetje afwezig, maar dat was ze ook wel. Ze haalde diep adem. Ze ging het gewoon doen nu. Geen stappen meer terug zetten, dat moest ze met deze hobby afleren.
''Zullen we dan maar beginnen, of moet ik voor straf alles opnieuw doen?''
een grijns verscheen even op haar gezicht. Tania was misschien nog wel veel te aardig voor haar.
Afbeelding

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 14-02-2013 07:51

Tania
"Nee hoor.. Dat niet, er komen straks waarschijnlijk nog meer kinderen, en dan heb ik geen tijd om alles rustig uit te leggen."
Ze glimlachte waarna ze naar de andere kant van het zadel liep en aan de stijgbeugel ging hangen.
"Let maar niet op mij hoor, maar als je anders opstijgt, bezeer je de rug met de druk op een kant van de rug. Nu, linkervoet in de beugel, en met je rechterbeen over het paard heenzwaaien. Lukt dat denk je?"
Afbeelding

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 14-02-2013 08:32

''Oke..''
Het zag er wel vreemd uit hoe Tania erbij hing. Je zou er eigelijk een foto van moeten maken. Ze volgde Tania's instructies precies op, en kwam zo op het zadel terecht.
''Zoiets? Of zit ik verkeerd? ''
Met een glimlach keek ze Tania aan waarna ze even in het rond keek. Er liepen al enkele mensen meer over de manege, maar het waren geen bekenden van haarzelf en ze waren te druk bezig om een praatje te maken. Zijzelf ook natuurlijk.
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 14-02-2013 10:16

Layla
Ik liep naar Lupo`s stal, gisteren was de eerste dag dat Lupo hier stond, hij was hier dus nieuw en ik hoopte dat hij zich een beetje gedroeg zodat hij een keer niet vals overkwam.
,,Hey Lupo, brave jongen." ik kriebelde hem even achter zijn oor, zoals hij nu braaf staat, genietend van het gekriebel, zag hij er toch helemaal niet vals uit, maar ik wist dat dat kwam omdat hij mij kende, vanaf zijn geboorte, en na de brand had ik hem gekocht.
Ik hielp altijd op die manege en Lupo was een van de paarden die zelfs nog in de beginners lessen meereed, tot er brand kwam op stal, sindsdien had Lupo een hekel aan mensen en aan rijden, hij was doodsbang, en woest, bang dat mensen weer 'iets engs' zouden doen, zoals brand, maar ik kon wel bij hem komen, en had hem kunnen weghalen uit de puin, maar omdat hij zo vals deed daarna tegen iedereen moest hij naar de slacht, dat wou ik niet en ik had hem toen gekocht, sindsdien was hij mijn paard, sinds een half jaar nog maar, en dit was nu al de 4de manege omdat hij telkens weer werd weggestuurd.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

DeepDownInMe
Begint met dromen
Berichten: 6
Lid geworden op: 13-02-2013 19:08

Bericht door DeepDownInMe » 14-02-2013 15:06

hee, mag ik meedoen?

DeepDownInMe
Begint met dromen
Berichten: 6
Lid geworden op: 13-02-2013 19:08

hier is rol + paard

Bericht door DeepDownInMe » 14-02-2013 15:18

Rol

Naam: Danice Délo
Leeftijd: 17
Geslacht: vrouw
Favoriete manege paard: Moon
Niveau paardrijden: gevorderd
Lengte: 1.80
Gewicht: 65
Belangrijke info: -
Uiterlijk:

Afbeelding

Paard

Naam: Moon
Leeftijd: 4
Geslacht: Merrie
Ras: onbekend
Dicipline: springen
Hoogte: 1,73
Uiterlijk:

Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 14-02-2013 15:37

leuk dat je meedoet :)

Layla
Ik breng Lupo naar de poetsplaats en begin hem te borstelen.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

DeepDownInMe
Begint met dromen
Berichten: 6
Lid geworden op: 13-02-2013 19:08

Bericht door DeepDownInMe » 14-02-2013 16:07

Danice

zuchtend stapte ik mijn auto uit. even keek ik om mij heen, en zag dat het hier erg groot was. groene, gele en rode bladeren dwarrelde rustig naar beneden en voerden mee met de wind. een warme wind. ik voelde mij meteen al thuis. zonder er ook maar eenige moeite voor te doen gooide ik de portier van mijn witte range rover evoque dicht. ik zette een stap naar achteren waarna ik me ondraaide en mijn trailer opende. aan Moon was te zien dat ze blij was dat we er eindelijk waren. de reis was lang. ik haalde de witte gedaante uit haar trailer en liep de binnenplaats op.

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 14-02-2013 16:21

Tania
"Nope, je zit helemaal goed zelfs. Laat de teugels maar lang, en drijf Beethoven maar aan. We gaan eerst even instappen."
Ze stapte weg van het paard, en zou wachten totdat Valerie hem aan zou drijven en zou gaan instappen.
"Ik ben van plan vandaag wat meer op het galoperen te richten, daar heb je namelijk nog wat meer oefening in nodig."
Tania probeerde altijd zo goed mogelijk in de gate te houden wat leerlingen nog beter moesten leren, en waar je ze in moest trainen. Ze wist van eigenlijk al haar leden wel hoe ze reden, en op welke paarden ze goed pasten.
Afbeelding

Plaats reactie