Stal Dream

Hier kun je RPGs plaatsen over algemene onderwerpen.
BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 14-02-2013 16:32

Ze dreef Beethoven aan om in te stappen. Beethoven was kalm en rustig. Gelukkig maar, anders was ze er meteen weer af gesprongen.
''Ehh.. Galoperen hè? Klinkt wel goed ja. Dat is nog best wel moeilijk.''
Ze glimlachte breed maar concentreerde zich daarna weer op Beethoven.
''Ga jij nog iets leuks doen dit weekend? Naar een wedstrijd of zo?''
Ze was zelf nog nooit naar een wedstrijd geweest. Het enige wat ze had gezien aan wedstrijden was live vanaf de Olympische spelen toen ze nog klein was. Dit zette ze wel al snel uit haar hoofd, want ze ging weer aan haar ouders denken, waar ze totaal geen trek in had.
Afbeelding

DeepDownInMe
Begint met dromen
Berichten: 6
Lid geworden op: 13-02-2013 19:08

Bericht door DeepDownInMe » 14-02-2013 16:58

Danice

ik deed een stap naar voren. Oh shit, waar moet ik heen, dacht ik. ik liep even over het erf. het eenige wat ik hoorde was het schermpe gefluit van een vogeltje. het klonk mooi. na een tijdje begon het me te irriteren. 'hou je bek!' schreeuwde ik naar het vogeltje terwijl ik me afvroeg waarom ik dat zei. mijn stem galmde over het terrein. ik was zenuwachtig. nietwetend waar ik heen moest liep ik even rond tot mijn blik op een meisje viel. ze verzorgde haar paard. misschien wist zij waar ik mijn spullen kwijt kon. voorzichtig liep ik naar het meisje toe. haar blonden haren glinsterde in het zonlicht. 'Hoi',zei ik zacht en wachte haar reactie af.

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 14-02-2013 17:50

Layla
Ik draaide me om en zag een meisje met een wit paard/pony.
,,Hey." zei ik, ineens gaf Lupo een ruk aan het halstertouw waarmee ik hem vast gezet had, het touw schoot los en hij beet in de richting van het meisje, ik kon hem nog net op tijd terug trekken en op een haartje na had hij haar nog net niet gebeten.
,,Sorry dat je, bijna, gebeten bent." excuseer ik me snel, ik draai me terug naar Lupo en maak het halstertouw weer vast. Waarom moest hij toch altijd zo doen, straks werden Lupo en ik bij deze manege weer weggestuurd als het zo doorgaat.
Lupo begon met zijn hoef over de grond te schrapen en wild met zijn hoofd te schudden terwijl hij hinnikte naar de pony van het meisje.
,,Lupo doe normaal." en ik gaf hem een zacht duwtje, Lupo stopte en begon speels met zijn lippen aan mijn haar te knabbelen, ik liet het toe, ik draaide weer naar het meisje. ,,Leuke pony heb je, hoe heet hij, of zei ?"
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 14-02-2013 18:11

Tania
Ze schoot in de lach door Valerie's opmerking.
"Nee, dat soort dingen doe ik zelden. Ook in het weekend moeten de paardjes hier verzorgd worden hè! Die gaan zichzelf niet voeren en uitmesten."
Ze glimlachte en keek hoe Valerie op haar paard zat.
"Probeer goed tussen de oren van je paard door te kijken, dan zie je waar je heengaat, maar kun je tegelijk op je paard letten. Neem de teugels nu maar op maat hoor."
Afbeelding

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 14-02-2013 18:17

Valerie
''Ohh.. ''
Tania was toch niet de enige op de manege die de paarden verzorgde? Of wel? Dan had ze waarschijnlijk nooit rust. Wat balen, zijzelf had veel te veel vrije tijd.
''Ga je dan nooit even iets leuks doen voor jezelf? Lekker avondje stappen ofzo?''
Ze deed wat Tania zei en dacht na. Misschien kon ze Tania wel helpen in het weekend, dat was veel beter dan thuis zitten.
Afbeelding

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 14-02-2013 18:29

Tania
"Okey, soms ga ik s'avonds wel uit, als ik klaar ben met mijn werk tenminste.."
Ze glimlachte, de manege was haar leven, alles waar ze van hield.
"De manege is mijn leven moet je begrijpen."
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 14-02-2013 19:16

lalaala ik wacht op antwoord van Danice

ok dat faalde xD
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 14-02-2013 19:22

Layla
Ik vroeg aan het meisje even te wachten, ik liep de zadelkamer in en kwam terug met het western zadel en hoofdstel van Lupo, ik hing het zadel over het hek en verving handig het halster voor een hoofdstel, ik gaf hem een klopje op zijn hals toen hij braaf meewerkte met het bit, meestal sputterde hij tegen.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

DeepDownInMe
Begint met dromen
Berichten: 6
Lid geworden op: 13-02-2013 19:08

Bericht door DeepDownInMe » 14-02-2013 20:18

danice

Ik glimlachte terwijl het meisje bezig was met haar paard. 'Ze heet moon. En ik ben Danice. Ik ben nieuw hier. Weet jij waar de stallen zijn?' Ik frummelde wat aan mijn halsketting en keek naar moon.

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 14-02-2013 20:34

Layla
,,Ik ben zelf ook nieuw dus ik weet het niet 100% zeker maar ik denk dat je die stal moet hebben." en ik wees naar een van de stalgebouwen. ,,Volgens mij staat daar een stal klaar voor Moon." Ik glimlach even vriendelijk.
Ik pak het zadel en doe een stap in Lupo`s richting, hij ontblote zijn tanden even. ,,Normaal doen jongen, het is maar een zadel." ik kietelde even achter zijn oren en legde toen het zadel op zijn rug neer, even trok hij aan zijn halstertouw maar dat zat stevig vast aan het hek dus hij kwam niet los.
Terwijl ik de singel losjes vastmaakte zei ik : ,,Ik wil je anders wel even laten zien waar je Moon kunt zetten." ik had gehoord dat er een nieuwe pony Moon zou komen dus ik wist waar ze moest staan.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

Plaats reactie