Stal Dream

Hier kun je RPGs plaatsen over algemene onderwerpen.
TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 14-02-2013 22:18

Layla
Toen Danice op weg was naar de stal waar Moon`s box was nam ik Lupo mee naar de bak, naast deze bak was in de andere rijbak een les aan de gang, ik keek even, toen trok ik het hek van de bak achter me dicht.
Ik zette mijn cap op en maakte hem vast, toen nam ik Lupo mee naar het midden, ik zette mijn voet in de beugel en hield de knop van het westernzadel vast, toen trok ik mezelf in het zadel.
Ik liet Lupo stappen, dat ging goed, maar toen ik om een volte vroeg, weigerde hij.
vroeger reed hij dressuur en western door elkaar, soms in de dressuur lessen en soms in de western lessen, nu was hij dan wel geen manege paard meer, en ik reed altijd western met hem, maar toch was het vreemd dat hij de figuren weigerde, sinds het ongelijk weigerde hij alles bij het rijden.
Ik besloot maar een stukje te draven, ik spoorde hem aan, eerst ging hij wel in draf over maar na een tijdje stopte hij en weigerde door te lopen, ik spoorde weer aan, hij gaf een bok en Lupo`s achter hoeven raakte het hek van de bak, ik zag hoe een van de paarden van de les in de bak hiernaast ervan schrok en wild begon te galopperen.
,,Lupo nee toch, kijk nou wat je doet." Lupo gooide zijn hoofd wild in de lucht, ik probeerde hem te kalmeren, daarna zou ik mijn excuses wel gaan aanbieden aan degene die op het geschrokken paard zat.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 15-02-2013 14:22

Tania
Zodra Tania zag dat Beethoven aan de kletter zou gaan, snelde ze naar zijn hoofd toe, om daar de teugels beet te pakken en hem vast te houden, ze wilde niet het risico lopen dat Valerie eraf zou vallen en bang zou worden.
"Ho, Beethoven."
Fluisterde ze kalm tegen het paard, waarna deze ook rustiger werd.
"Sorry hoor Val, red je het heel even zelf? Ik ga even in de andere bak kijken."
Ze liet Beethoven weer los en kroop toen snel onder het houten hek van de bak door, en met een snelle pas liep ze naar de andere bak toe, om daar naar binnen te gaan.
"Layla was het toch?"
Ze stopte even en slikte, ze vond het soms zo moeilijk om kinderen, vooral nieuwe streng aan te spreken.
"Layla, je moet echt oppassen, als je weet dat je paard moeilijk doet en je hem niet altijd onder controle hebt, kun je beter niet in een bak vlak naast een beginners les gaan rijden. Ga anders maar even naar de binnenbak, anders kan ik geen les geven, sorry."
Haar stem klonk aan de ene kant streng, maar ook rustig en kalm, ze wachtte Layla's antwoord rustig af, maar ze kon niet Valerie normaal leren galopperen als Beethoven steeds aan de kletter zou gaan.
Afbeelding

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 15-02-2013 15:20

Het gebeurde allemaal heel snel. Gelukkig was Tania er nog. Haar hart had een paar slagen gemist, maar dat was ook het enige wat ze mankeerde. Terwijl Beethoven weer rustig werd, volgde ze de concersatie tussen Tania en het andere meisje, wiens paard het rumor had veroorzaakt. Ze wachte rustig tot Tania terug kwam.
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 15-02-2013 15:29

Layla
,,Sorry, hij is nogal wild." zei ik zacht terwijl ik afsteeg, waarom moest Lupo toch altijd zo idioot doen.
,,Het spijt me." zei ik nogmaals en liep toen met Lupo de bak uit.
Bij de binnen bak aangekomen steeg ik weer op en liet hem nogmaals draven, na een paar keer bokken lukte het en dit keer deed hij in galop ook normaal.
Na een paar rondjes galop remde hij ineens af en steigerde, ik kon niet op tijd reageren en viel achterover van Lupo af die als een gek, bokkend, rond galoppeerde.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 15-02-2013 22:30

Tania
Ze kon het niet laten om weer te glimlachen, Tania was gewoon niet goed in lang streng zijn.
Ze bond haar ange bruine kurllen in een hoge paardenstaart om vevolges met een koud flesje wster terug naar de les te lopen.
"Zo, dat zal niet meer gebeuren. Neem je teugels maar op maat, en drijf Beethoven maar naar draf toe. Let goed op het lichtrijden en doe dit ritmisch met de passen van je paard."
Wachtend tot Valerie haar instructies zou opvolgen, draaide ze de dop van het flesje af en zette deze aan haar lippen, ze dronk enkele grote slokken van be koude water, het was ook zo warm vandaag.
Daar a draaide ze de dop er weer op en zette het flesje op een krukje buiten de bak neer.
Afbeelding

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 15-02-2013 22:49

Valerie
Als een tamme beer volgde ze braaf alle instructies op, en zo goed mogelijk. Ze wilde het graag goed doen, zodat ze er later nog steeds plezier zou hebben.
"Heb je ook wat voor mij zo?"
Ze had niet zoveel te drinken gehad die dag. Zeker niet goed met de temperaturen op dat moment.
Afbeelding

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 15-02-2013 22:55

Tania
"Yeah, sure, we kunnen na het rijden wel even een colaatje halen in de kantine, ik trakteer wel."
Ze glimlahte en volgde de bewegingen die Beehoven en Valerie maakten.
"Probeer je teugels iets korter te pakken, dan heb je wat meer controle over je paard en begrijpt hij je beter. Voor de rest doe je het super."
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 15-02-2013 23:11

Layla
Ik keek naar Lupo die ondertussen in een speels drafje was overgegaan, ik stond op, liep naar lupo toe en greep de teugels. ,,gek beest.“ mopper ik even kwaad, hij kijkt mij niet begrijpend aan en ik grinnik, ik kon ook nooit boos blijven op Lupo.
Ik was een goede ruiter en toch ging het me Lupo altjihd mis.
Ik bracht hem terug naar de poetsplaats om hem af te.zadelen, ook al hsdden we maar 20minuten gereden.
Ik maakte de singel los en trok het zadel van zijn rug af, daarna pakte ik het hoofdstel, spoelde het bit af, en hing het toen over mijn schouder om vervolgens de spullen op te ruimen.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 15-02-2013 23:20

"Gelukkig maar.. Ik verga van de dorst gewoon"
Ze glimlachte en corrigeerde zichzelf. Maar was heel blij met Tania's opmerking. Nu deed ze tenminste nog iets goeds in haar leven.
Afbeelding

DreamGuide
Beheert jullie dromen
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-02-2013 16:53

Bericht door DreamGuide » 15-02-2013 23:24

Tania
Ze zag op haar telefoon dat de les al meer dan een halfujr bezig was, een beethoven begon het met zijn koudbloeden vacht behoorlijk warm te krijgen.
"Hmm, Val? We doen die galop les wel een andere keer. Stijf maar af en zadel Beethoven maar af, het is echt te warm vandaag."
Ze wreef met de bivenkant van haar hand het zweet wat op hasr voorhoofd pareld eraf. Warm, heel warm.
Afbeelding

Plaats reactie