Amnesia

Hier kun je al je fantasy RPGs plaatsen.
Plaats reactie
BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Amnesia

Bericht door BehindThatWhiteLight » 15-03-2013 18:18

Afbeelding

Unknown Murder
Ik hoor gefluister, ik weet niet waar het vandaan komt. Het is dichtbij, of nee, toch ver weg. Opeens fel licht in mijn gezicht, mijn ogen branden. Een zak was van mijn hoofd getrokken. Ik kijk om me heen. Door het felle licht ziet ze twee silhouetten, en achter me staat een man.
Een van de silhouetten stelt een vraag, maar ik reageer niet. De man, aan zijn stem te horen, herhaalt zijn vraag nog is.
''Waarom heb je het gedaan?’’
Ik raak in paniek. Wat heb ik gedaan, waarover had hij het?
''Ehh.. Waarom heb ik wat gedaan?’’ vraag ik voorzichtig.
De man slaat boos met zijn vuist op de tafel waar ze aanzaten, die direct in elkaar stortte. Geschrokken kijk ik de man aan, ik kan zijn ogen zien. Daar in staat duisterheid en woede. Hij loopt naar me toe en gaat recht voor me staan.
''Waarom heb je hen vermoord?!’’
Hij grijpt me beet in mijn armen, het doet pijn, ontzettend veel pijn. Ik kijk naar de foto’s aan de muur waar hij naar toe wijst. Ik herken geen een van de mensen op de foto’s, maar schrik wel, want ze zien er allemaal verschrikkelijk toegetakeld uit en.. dood.
Ik zwijg, niet wetend wat te zeggen, niet wetend wat te doen. De man voor me grijpt me bij mijn keel en duwde mij tegen de muur aan.
''Nou, zeg op!’’
Plots komt er nog een man de ruimte in, hij fluistert de andere man wat in en voor je het weet sta ik buiten op straat, naast een nog een onbekende man, die me de cel heeft uit gehaald. Hij vertelt me alles uit te leggen als de tijd rijp is. Ondertussen kon ik mijn leven vervolgen, zonder ergens last van te hebben. Of toch niet, er zit verband in mijn nek, merk ik plots. Een rare plaats, maar ik besteed er verder geen aandacht aan. Alles was goed afgelopen, al had ik geen idee wat er de afgelopen vierentwintig uur was gebeurd. De man was plotseling verdwenen…


Afbeelding

Just continue..
Je bent slachtoffer van een misverstand in een seriemoordzaak. Je was op de verkeerde plek op de verkeerde tijd geweest. Je herinnert je niks meer, en vertelt dat, maar je wordt niet gelooft. Je wordt opeens weer vrij gelaten en kan weer verder met je leven, maar je bent veranderd. Door de vreemde persoon die er voor had gezorgd dat je vrij kwam, een vampier. Je kan je leven rustig verder en je kan weer genieten na wat schrik. Toch begin je zelf ook te merken dat je jezelf niet meer bent, dus wilt opzoek naar de waarheid, de man die dat wist. En je bent niet het enige slachtoffer..
Even kort dus, een vampier rpg, geen doorsnee, want das niet leuk. Zin om mee te doen? Vul dan het lijstje in en starten maar. CX

Afbeelding

Om in te vullen:

Victim/Just someone(even eentje weghalen, aub)
Naam:
Geslacht:
Leeftijd:
Extra Info:
Uiterlijk:
Afbeelding

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 29-03-2013 00:21

victim
Naam: Jasper
Geslacht: boy
Leeftijd: 17
Extra Info: Hij is nogal afstandelijk maar doet wel gewoon vriendelijk, alleen maakt hij nogal snel ruzie maar als je hem kent kan hij best aardig zijn.
Uiterlijk:
Afbeelding
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

BehindThatWhiteLight
Droomt over posts
Berichten: 342
Lid geworden op: 09-02-2013 18:55

Bericht door BehindThatWhiteLight » 29-03-2013 10:19

Victim
Naam: Eline
Geslacht: Girl
Leeftijd: 16
Extra Info: Vaak verlegen, net verhuisd, nieuwe school, geen vrienden
Uiterlijk:
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie