Duistere Geheimen

Hier kun je al je fantasy RPGs plaatsen.
Emrys
Begint met dromen
Berichten: 38
Lid geworden op: 14-02-2013 01:37

Bericht door Emrys » 26-02-2013 13:40

Ja is goed, en dan maar hopen op meer mensen :)
Is maith an scéalaí an aimsir

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 26-02-2013 17:41

Layla
Ik liep de school in, ik had zin in het nieuwe schooljaar, veel vrienden had ik niet, maar ik had er wel, en ik negeerde het gepest, niet dat ik vaak gepest werd, maar het gebeurde wel is.
De reden dat ik gepest word is dat ik bij mijn opa woonde, mijn vader had mijn moeder verlaten toen ik geboren was, ik kende mijn pa dus niet, en mijn moeder was daardoor dus aan de alcohol en drugs en zo gegaan, toen ik ongeveer 2 jaar was werd ik weggehaald bij haar omdat ik niet meer bij mijn ma kon wonen, en nu woonde ik dus bij mijn opa.
Nadat ik 2 jaar geleden ruzie had gehad met een oude vriendin van mij had ze het doorverteld, aan iedereen, gelukkig waren Lisa en Madelon wel te vertrouwen.
Ik liep naar mijn kluisje, en dumpte de boeken die ik niet nodig had, daarna liep ik naar Madelon. ,,Hey Madelon, al zin in het nieuwe schooljaar ?" vroeg ik vrolijk.


Lucy
Ik liep de school in, het was allemaal nieuw voor mij, de meeste kinderen zaten hier al wel een paar jaar, ik niet dus.
Ik liep naar mijn kluisje, dumpte er wat boeken in, en liep terug naar het plein, de les begon toch pas over een paar minuten.
Ik keek rond, maar er was niemand die ik kende, logisch ook.
Ik keek even op mijn rooster, ik had zo meteen biologie.
Weer keek ik rond, misschien waren er andere wezens, ook al verwachtte ik alleen maar mensen te zien, maar ik wist dat er soms ook andere wezens zoals vampieren of weerwolven gewoon tussen de mensen woonden, wel in het geheim.
Ik verwachtte sowieso geen andere demonen te zien, en andere wezens dacht ik ook niet te zien.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

Emrys
Begint met dromen
Berichten: 38
Lid geworden op: 14-02-2013 01:37

Bericht door Emrys » 27-02-2013 23:08

Rhys
Rhys liep het plein over richting het schoolgebouw, dit zou zijn tweede jaar op deze school zijn en ondanks dat hij praktisch elke maand sowieso drie tot vier dagen wel afwezig was wist hij zijn geheim nog prima ook daadwerkelijk echt geheim te houden. Hij loopt naar zijn kluisje heen, dumpt daar de boeken in die hij toch niet nodig hebt en neemt de boeken mee die hij voor deze dag nodig zal hebben. Rhys was sowieso het liefs op zichzelf, dus buiten het feit dat niemand wist wat hij was, er waren er ook genoeg die zijn persoonlijkheid geen eens kende, of zelfs zijn naam niet. Niet dat hij on-sociaal was hoor zo gauw er iemand tegen hem zou spreken, hij was alleen niet degene die het initiatief zou nemen. Zo gauw de bel gaat loopt Rhys rustig naar zijn eerste les natuur scheikunde. Hij begroet de leraar even met een klein glimlachje om daarna vervolgens te gaan zitten op een stoel ergens achterin de klas. Hij kon toch alles prima horen, dus waarom zou hij dan vooraan willen gaan zitten.
Is maith an scéalaí an aimsir

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 27-02-2013 23:26

Layla
Vrolijk pratend met Madelon en Lisa die er intussen ook was liep ze richting de les, Madelon had nu engels, zei en Lisa wiskunde.
Ze liepen het lokaal in en gingen zitten, layla was slecht in wiskunde, ze had er dus ook totaal geen zin in.

Lucy
Toen de bel ging hing ze haar tas over haar schouder en liep de school in, nog even snel keek ze op haar rooster, natuurkunde scheikunde. Ze liep naar de les en ging ergens in het midden zitten.
Met een korte blik keek ze de klas rond, haar blik bleef hangen bij een jongen die achterin zat. Even keek ze hem aan, snel wende ze haar blik af. Ze wist het zeker, een weerwolf. Ze hoopte dat hij haar niet gezien had. Als ze een ding niet word zijn het wel weerwolven.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

Emrys
Begint met dromen
Berichten: 38
Lid geworden op: 14-02-2013 01:37

Bericht door Emrys » 01-03-2013 17:12

Rhys
Rhys lette niet bepaald op wie nou als eerste en wie nou als laatste de klas binnen kwam lopen, tot op het moment één meisje wel zijn aandacht trekt. Hun blik ontmoeten elkaar dan ook voor een kleine vijf seconden ongeveer, maar die vijf seconden waren net lang genoeg om te bepale dat dit meisje niet geheel menselijk was, hij kon nog niet plaatsen wat aangezien hij geen wolvengeur of de geur van vampieren zijn neus binnen dringt, het is iets anders. Daar zou hij dan nog achter moeten zien te komen. Zo gauw ze haar aandacht op wat anders heeft gevestigd valt het ook totaal niet op dat Rhys ineens van zijn plek naar de plek naast haar beland. 'Alleen naar iemand staren is onbeleefd, je moet jezelf op z'n minst begroeten dan' zegt Rhys haar dan toch wel even.
Is maith an scéalaí an aimsir

TheDevil
Droomt over posts
Berichten: 355
Lid geworden op: 13-02-2013 21:37

Bericht door TheDevil » 01-03-2013 22:55

Lucy
Geschrokken kijkt ze op als ee ineens iemand naast haar staat, dezelfde jongen.
Even keek ze hem aan, alweer. Daarna zei ze snel. ,,Sorry, ik ben Lucy."
Lucy zuchtte, ze hoopte dat jij wegging, maar hij was weerwolf en zou dus wel door hebben dat ze anders was. Ze kon al raden dat hij niet wist wát ze was, weinige kennen demonen.
,,Nou hup, jou beurt om je voor te stellen." Zei ze na een korte stilte, even glimlachte ze naar hem, fake natuurlijk, waarom zou ze ze, het was een wolf.
Ik keek hem recht in zijn ogen en wachtte kalm op zijn antwoord.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben
Mijn houding hangt af van wie jij bent

We're all in the same game,
just different levels.
Dealing with the same hell,
just different devils.

Plaats reactie